Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu navedenom na internetskim stranicama web dućana. Sve proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo njihovu ispravnost, te vas molimo ukoliko zaprimanjem proizvoda primijetite oštećenja, da nas obavijestite na vrijeme putem e-pošte na [email protected] .
Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara vašoj narudžbi (npr. zaprimili ste proizvod koji niste naručili), pošiljku vraćate na naš trošak, a mi ćemo vama poslati ispravan proizvod također na naš trošak.
Ako vam neki od naručenih artikala, koje ste primili poštom ne odgovara ili vam se jednostavno ne sviđa, slobodno ga možete zamjeniti u roku od 14 dana od dana preuzimanja, uz predočenje orginalnog računa i u orginalnoj ambalaži, kao i tražiti povrat novca ukoliko ne želite zamjenski artikl. U tom slučaju vi snosite trošak slanja artikla na našu adresu.
Sve pisane prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N.41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte.
Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.
Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.
Zamjenski artikl šaljemo nakon primitka vraćenih artikala, ali samo ako se ispoštuju svi uvjeti zamjene proizvoda.
Također, ukoliko želite, možemo Vam plaćena sredstva vratiti na Vaš tekući račun (kod povrata paketa priložiti kopiju kartice tekućeg računa). U slučaju kada je paket plaćen kreditnom karticom, povrat sredstava se odvija na način da se kartičarskoj kući šalje zahtjev za storniranje transakcije. Povrat sredstava na tekući račun vršimo u roku od 14 dana od primitka vraćenog artikla.
Prilikom plaćanja PayPal-om povrat sredstava je moguć unutar 14 dana od obavljanja kupnje. U slučaju povrata, sredstva se vraćaju na Vaš PayPal račun.
Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda). U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak.
Ističemo da je uz artikle koji se vraćaju, mijenjaju ili reklamiraju obavezno priložiti originalnu dokumentaciju koja vam je isporučena s artiklima. Artikli moraju biti vraćeni u originalnom pakiranju te pravilno zaštićeni kako bi se spriječila mogućnost oštećenja proizvoda prilikom transporta.
Guliver design 1980 d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske.
COMPLAINTS AND RETURNS
Seller agrees to deliver the product that fits the description stated webshop shop. All products are reviewed and controlled before the packaging, so please if you notice any damage, inform us via e-mail: [email protected] If the contents of the consignment do not correspond to the order, we will bear the costs of shipment, and we will send you the correct product at our expense.
If some of the ordered items you receive do not fit or you simply do not like it, you can feel free to replace them, within 14 days of receiving the product, upon presentation of the original invoice and the original packaging.
The replacement product will be sent upon the receipt of returned items, but only if all conditions of product replacement are fulfilled. The picture that illustrates the product on the website does not have to match the actual appearance of the product and the buyer can not complain to this segment. Seller is not responsible for any damage and other liabilities that are in the domain of the delivery (the company that performs the delivery of the product). In case your received item is damaged in transport, return the same by courier to our address, and you will be sent a new correct item at our expense.
We emphasise that with the items that you return, change or claim you are required to submit the original documents that you received. Items must be returned in their original packaging and properly protected to prevent the possibility of damage to the product during transport.