Košarica 0

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.
Radno vrijeme webshop službe je radnim danom od 7 do 15h te će narudžbe pristigle nakon tog vremena biti obrađene slijedeći radni dan.

Isto tako odgovori na sve vaše upite pristigli tijekom radnog dana, biti će odgovoreni u roku od max 24 sata od pristiglog upita.

Sve narudžbe i upiti pristigli tijekom vikenda biti će obrađeni prvi sljedeći radni dan.

Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), s uračunatim PDV-om.


You can order goods 24 hours a day, 7 days a week.
Official opening hours of the webshop are workdays from 7 am until 3 pm and all orders received after that time will be processed the following business day.

All orders received over the weekend will be processed on the first working day.
All prices are in the national currency, Croatian kuna (HRK), with VAT included.

Obavijest o potvrdi naružbe kupac će zaprimiti e-poštom nakon obavljene kupnje koja sadrži sve zakonom propisane detalje. Primitkom emaila na vašu adresu potvrđujemo vam da smo zaprimili vašu narudžbu te da će ona biti obrađena sukladno definiranim uvjetima.


ORDER CONFIRMATION

The customer will receive the order confirmation by e-mail after the purchase, which includes all legally required details.

U nekim je slučajevima moguće da neke od naručenih artikala ne možemo isporučiti, odnosno da je neki od artikala iz ponude rasprodan.
U tom će slučaju kupac biti obaviješten e-mailom ili telefonski.


SOLD ITEMS

In some cases, it is possible that some of the ordered items can not be delivered, or that some of the items from the offer are sold out.
In this case, the customer will be notified by e-mail or phone.

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu navedenom na internetskim stranicama web dućana. Sve proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo njihovu ispravnost, te vas molimo ukoliko zaprimanjem proizvoda primijetite oštećenja, da nas obavijestite na vrijeme putem e-pošte na [email protected] .

Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara vašoj narudžbi (npr. zaprimili ste proizvod koji niste naručili), pošiljku vraćate na naš trošak, a mi ćemo vama poslati ispravan proizvod također na naš trošak.

Ako vam neki od naručenih artikala koje ste primili poštom ne odgovara ili vam se jednostavno ne sviđa, slobodno ga možete zamjeniti u roku od 7 dana od dana preuzimanja, uz predočenje orginalnog računa i u orginalnoj ambalaži,kao i tražiti povrat novca ukoliko ne želite zamjenski artikl. U tom slučaju vi snosite trošak slanja artikla na našu adresu.

Sve pisane prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N.41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte.

Ili nas kontaktirati:

  • Na broj telefona:+385 21 206 994

Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.

Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.

Zamjenski artikl šaljemo nakon primitka vraćenih artikala, ali samo ako se ispoštuju svi uvjeti zamjene proizvoda.

Također, ukoliko želite, možemo Vam plaćena sredstva vratiti na Vaš tekući račun (kod povrata paketa priložiti kopiju kartice tekućeg računa). U slučaju kada je paket plaćen kreditnom karticom, povrat sredstava se odvija na način da se kartičarskoj kući šalje zahtjev za storniranje transakcije. Povrat sredstava na tekući račun vršimo u roku od 15 dana od primitka vraćenog artikla.

Prilikom plaćanja PayPal-om povrat sredstava je moguć unutar 60 dana od obavljanja kupnje. U slučaju povrata, sredstva se vraćaju na Vaš PayPal račun.

Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda). U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak.

Ističemo da je uz artikle koji se vraćaju, mijenjaju ili reklamiraju obavezno priložiti originalnu dokumentaciju koja vam je isporučena s artiklima. Artikli moraju biti vraćeni u originalnom pakiranju te pravilno zaštićeni kako bi se spriječila mogućnost oštećenja proizvoda prilikom transporta.

 

Guliver design 1980 d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske.


COMPLAINTS AND RETURNS

Seller agrees to deliver the product that fits the description stated webshop shop. All products are reviewed and controlled before the packaging, so please if you notice any damage, inform us via e-mail: [email protected] If the contents of the consignment do not correspond to the order, we will bear the costs of shipment, and we will send you the correct product at our expense.

If some of the ordered items you receive do not fit or you simply do not like it, you can feel free to replace them, within seven (7) days of receiving the product, upon presentation of the original invoice and the original packaging.

The replacement product will be sent upon the receipt of returned items, but only if all conditions of product replacement are fulfilled. The picture that illustrates the product on the website does not have to match the actual appearance of the product and the buyer can not complain to this segment. Seller is not responsible for any damage and other liabilities that are in the domain of the delivery (the company that performs the delivery of the product). In case your received item is damaged in transport, return the same by courier to our address, and you will be sent a new correct item at our expense.

We emphasise that with the items that you return, change or claim you are required to submit the original documents that you received. Items must be returned in their original packaging and properly protected to prevent the possibility of damage to the product during transport.

Ako vam je potreban savjet bez obzira radi li se o izboru artikala, veličini ili o izradi istih, možete nas kontaktirati putem e-pošte: [email protected] ili kontakt-formulara. Odgovor će vam biti poslan u najbržem mogućem roku.

Radi lakše komunikacije molimo vas da koristite ispravne i važeće adrese e-pošte i telefonske brojeve kako bismo izbjegli moguće neugodnosti.

Radno vrijeme webshop službe je radnim danom od 7 do 15h te će svi vaši upiti pristigli tijekom radnog dana, bitiodgovoreni u roku od max 24 sata od pristiglog upita.


CUSTOMER SUPPORT

If you need advice, regardless of whether it’s about the selection of items, size or the production process, you can contact us via email: [email protected] or through our contact form.

We will reply as soon as possible. In order to avoid any inconvenience in communication please use correct and valid e-mail addresses and phone numbers.

Guliver web shop obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Guliver web shopa i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.


CONFIDENTIAL DATA PROTECTION

Guliver web shop agrees to protect customers’ personal data in a way that it collects only necessary, basic information about customers/users that are necessary for fulfilling our obligations; we inform customers about the way we collect information and regularly give customers a choice about managing their data, including the decision whether or not to have their name removed from the newsletter list.

All the information about the user are strictly confidential and are available only to Guliver employees, and only when they are necessary to perform the job. All employees at Guliver webshop and business partners have to respect the policy.

Guliver webshop ozbiljno shvaća prevare i surađuje s nadležnim službama u istragama svakoga tko koristi ukradene kreditne kartice. Zadržavamo pravo traženja dodatnih informacija te ćemo vas, dođe li do toga, kontaktirati telefonom ili e-poštom.


SECURITY POLICY

Guliver webshop takes fraud seriously and cooperates with the relevant departments in the investigation of anyone who uses a stolen credit card. We reserve the right to seek additional information and we will, if it comes to it, by telephone or e-mail.

Svi sadržaji objavljeni na našim web stranicama, kao što su tekstovi, zaštitni znakovi, ikone, slike, logo znakovi, digitalni sadržaji, softver te svi ostali koji nisu navedeni, a objavljeni su na našim stranicama, vlasništvo su Guliver webshopa te su zaštićeni domaćim i međunarodnim pravima.


COPYRIGHT PROTECTION

All contents published on the website, such as texts, trademarks, icons, images, logos, digital content, software and all others who are not listed but are published on our site, are the Guliver webshop property and are protected by domestic and international rights.